Saturday, 17 December 2011

salam :) hye2...korg nak tau x..aq rse kali ni perasaan aq pelik sikit la..sbb cinta mule berputik kembali.setelah lme single..haih...dunia dunia..ish..keliru pown ade jgk hurmm...mne satu ni tikah oi..perasaan orang bukan ley buat mainan..ttapi cinta tu hadir dengan sendiri kan..tikah percaye kalau ade jodoh tak kemane...hehe..tapi bile dengan si dia ni tikah rase hepy sngt2.sebab dye kelaka..caring...standard la lelaki kan.mule2 nak ayat gurl mmg camtu..tapi sampai bile tikah nak anggap kat sume lelaki macam tu..(tolong la jgn memilih sngt tikah oi) terima seaadanya kan bagus...tapi tikah belum rse nak ade peneman hidup lagi..sebab banyak lagi bnde yg tikah kne keja...solt pon kne perbetulkan lagi..kalau tak..cmne nak jadi isteri yang solehah :) anyway...tikah selesa sangat berkawan dengan si dia tu,..<3

2 comments: