Monday, 16 January 2012

Sangat panas harini ye !!

Salam sume..suda lame tikah tak singgah2 tgk blog tikah ni..mklum la..xde mse...claz pon da start..macam macam nak buat...yg tikah tak faham skang ni sistem kat kptm nie...tah pape la..suke sngt menyusahkan pelajar...kalau ye pon.xyah la tuka kod subjek..kan da susah bg senior2 yg nk wat add n drop subjek...bengong !!!  haaa....kn da mara nie..nak pk mara tikah pon xley jgk..dorang pun mesti ade sebab sndri knpe dorg wat cmtu kan...humm....si dia pon da smbung stdy skang nie..mybe ssh la nk contact sangat...wat yg terbaeik ye awk ! STUDY SMART DON'T STDY HARD! hahahahaha....tikah...sem nie jgn main2 ye..tumpu pd study tu betol2...asyk enjoy jer..mse enjoy2 da abis da sakng nie..focus !! focus !! yahh,...buia org len nk kate ape pon psal kite..yg penting kiter ni pandai manage kan diri kite sndri..owrite...jgn rse diri tu lemah  yakin yakin anda boleh buat..tapi kadang kadang tikah rase diri nie lemah sngt...haihhh..susah2..hope ade jgk bimbingan dr keluarga dan kawan kawan2...susah senang same2..hummm..mmg susah untuk jge diri kite nie..xde orang lain kecuali kita yg ubah sikap tu..jgn jd orang yang bodoh sombong..tak kemana pon hidup kita kalau sikap pon xubah...HIDUP INI UMPAMA RODA...KADANG2 KITA DI ATAS..KADANG KITA DI BAWAH. :) smile olways...i <3 myself..kbye. :p