Thursday, 22 December 2011

Nie la dye ank sedre tikah intan payung (nuraisya syafiqah)...comel kan? nak citer siket tentang dye nie...adoyai...nak menjage dye mmg la susah...pening kepale tikah dibuatnye.lari sini lari sana.kalau pintu pagar tu terbukak mule la dye suh tikah bawak dye jalan2 kat lua.bijak sungguh,kalau kiter sebut gajah dye sebut "ajah" 'ajah" sikap dye nie suke ikot ape yg kiter ckp.cukup cerdik...belum sekolah lagi ni.kalau sekolah xtawu nak cakap camne dah.bertambah bijak la dye nnt..haa !! korang nmpk x kt gamba dye nie ade luke kt tepi tu.tawu x knpe?akibat jatuh dr moto...men panjat2...budak baik..:P da xcomel da..huhuu...nasib la xkne mate dye uh.bhye lol.budak si echa ni nakal cam kakak dye ni jgk la..ahahahha !! lebih kurang la..tp tikah mase kecik lagi nakal...teringat pulak mase zaman kanak-kanak dulu..ibu tikah cakap tikah dulu suke wat rumah sepah sepah pecah kan kaca almari la..paling tikah x tahan ibu cakap tikah penah g jaya jusco (alpha angle) kt depan uh.lintas jalan.haih..tikah lagi pelik.cam xcaye jer.ahahha..tapi ibu sendiri yang jage time tu..dye tau la anak dye ni cmne..tapi teruk jgk an camne la bole trlepas ke sna.ahahaha!! lawak.lawak.cerite tentang budak nakal PEACE !!! :p

No comments:

Post a Comment