Thursday, 22 December 2011

EverydAy fiGhtiNg !!

psstt ! pssst ! heloww..heloww...huh ! hari hari gado gado gado.tu la perangai tikah ngn si dia..xpenah nak tenang or ape ker.ade jer topik nak wat gado..kadang2 tu geram jgk.hahaha..si dia asyik nak menang jer.baik kami ber 'FB' or on call...dye msti nak cari pasal.huh! tikah cakap ngn si dia mane pernah nak cakap leklok.asyk nak tengking jer.buasir t baru tau.adoyai..pape pon hepy giler..tp tikah rase pale otak dye sakit jgak kot dengar merapu2 tikah nih...ape yg pasti msti dye bace blog tikah nie kan awk ! poyo ! sesuke dye jer panggil tikah ni (keding) tapi pernah gak tgk kat cermin...tikah ni keding sangat ker...alahai..makan da banyak..tapi xgemuk gemuk.tau ! ok per berat 50 tnggi 163...ok la kan..normal lah..buwerrk ! len la si dia tu..kemetot ! ahhahaha.nak gelak banyak puas hati tikah  lepas kat sini....fuhhh ! cakap ngan si dia memang xbole ade silap mesti dye nak point ! ggggrrrr.....arrrgghh !!! nak menjerit sekuat hati.

No comments:

Post a Comment